In Search of a “New Morality” for South African Education
Part II The Effectuation of Values and Thoughts on “Being Human”
Abstract
Hierdie is die tweede in ’n reeks artikels waarin beoog word om die moontlikhede van morele heropbou deur middel van opvoeding vir Suid-Afrika te ondersoek. In hierdie opvolgstudie tot vorige navorsing betreffende die fundamentele spanning wat bestaan op die terrein van waardes en “morele” opvoeding tussen fundamentalisme en relativisme, word die tweeledige struktuur van waardes, sowel as ander sake rakende hulle implementering ondersoek, waarna gepoog word om, ter ondersteuning van ons standpunt betreffende die aard van waardes en hulle positivering in praktiese lewensomstandighede, ’n funksionele antropologiese model op die tafel te plaas.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.