In search of a ‘new morality’ for South African education – Part VI
Values education: Realities, impediments, prospects
Abstract
In hierdie ondersoek sal gefokus word op die wyse waarop bepaalde diepliggende kragte die interpretasie van norme – hetsy positief of negatief – beïnvloed, asook op kondisies wat bevorderlik is vir die her-oriëntering van waarde-sisteme.
In this review we will focus on the way in which profound forces – either positively or negatively – affect and shape our preferences for and interpretation of values, as well as conditions that are beneficial for the re-direction of value-systems.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.