In Search of a ‘New Morality’ for South African Education
Part 1: Preliminary Deliberations: Between Fundamentalism and Relativism
Abstract
Hierdie is die eerste van ’n aantal artikels waarin die moontlikhede van morele heropbou deur middel van opvoeding vir Suid-Afrika ondersoek word. Die onderhawige studie is ’n poging om ’n raamwerk te verskaf waarbinne die verskynsel van veranderende waarde interpretasies geplaas kan word. As sodanig omvat dit ’n kort perspektief op die opkoms en ontwikkeling van historisme, die grondoorsaak vir die oorgang vanaf fundamentalisme na relativisme, asook ’n kort waardebepaling daarvan.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.