A “new morality” for South African education
Part VIII – Reflections and conjectures on educational policy
Abstract
Onderwysbeleid sedert die 1994-verkiesing bevestig die feit dat waar onderwys-/ opvoedingsake ter sprake kom, elke aspirasie en strategie betrokke is op waardes, asook dat elke aspek van die formulering en toepassing daarvan steeds van waardes deurdrenk is. En waar waardes ter sprake is,sal die rigting waarin die beleid ontplooi, asook die rigting waarin hierdie waardes in praktiese onderwys tot gelding gebring word, noodsaaklikerwys van hetsy anastatiese of apostatiese aard wees. Dié saak word in die hieropvolgende studie van nader beskou.
Educational policy in South Africa since the 1994-elections underscores the fact that where policy-matters are concerned every aspiration and strategy involved, including every aspect of the formulation and execution thereof is forever permeated by values. And where values are concerned the ultimate direction designated policy is to follow, as well as the direction in which such values are to be deployed in educational practice are – essentially – of either anastate or apostate nature. This matter is considered in the article to follow.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.