Good Business or Good Business? The Role of Values in Business
Abstract
Die vraagstelling van hierdie artikel is of besigheid net deur wins/profyt gekenmerk kan word. In hierdie artikel word beredeneer dat suksesvolle besigheid naas 'n wins/profyt ook etiese waardes moet hê. Die standpunt word onderskryf deur onder meer die Etiese Instituut in Suid-Afrika se verslag oor besigheidsetiek in 2003. Die standpunt word verder vanuit die filosofie van die kosmologiese idee beredeneer. Op die basis van hierdie filosofie word besigheidsetiek gedefinieer as trou/geloofwaardigheid in besigheid. Die artikel vervolg deur 'n raamwerk vir besig heid gekenmerk deur etiese waardes, voor te stel. Kenmerkend van hierdie raamwerk is leierskap, vertroue, waarheid en volhou baarheid.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.