Teacher Education for Responsible senior Decision-making
Abstract
Onderwysersopleiers behoort so elke nou en dan na te dink oor waarheen presies hulle met die voornemende onderwysers op weg is. Versuim om hieroor te besin kan mettertyd lei tot oneffektiewe en onbeholpe besluitneming deur onderwysers wat veronderstel is om ’n beter insig in die eise van hulle professie te hê. Deur gebruik te maak van perspektiewe voortvloeiend uit Alisdair McIntyre se deugde-etiek en normatiewe praktykmodel, ontwikkel die outeurs ’n benadering tot onderwysersopleiding waarin kernwaardes soos die onderwyser se vermoë om deurlopend na te dink oor sy/haar professie, en om kennis, vaardighede en gesindheid effektief te integreer, ’n betekenisvolle rol speel. Hierdie benadering tot onderwysersopleiding verleen diepgang aan kerngedagtes soos waardes, deugde, kompetensies en uitkomste. Onderwysersopleiding gegrond op hierdie beginsels sal op die lang duur lei tot verantwoordelike en pedagogies regverdigbare besluitneming deur toekomstige senior opvoeders. Die outeurs pas hulle bevindinge toe op die situasie in Suid-Afrika.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.