South African Education Policy and the Right to Religious Freedom
Abstract
Die huidige Suid-Afrikaanse regering se beleid ten opsigte van religie in die onderwys is humanisties en dus relativisties. Daarbenewes het die wysiging aan die Skolewet volgens die Onderwyswette Wysigingswet, Nr. 50 van 2002, die staatskurrikulum en -assesseringsproses verpligtend vir staat- en onafhanklike skole gemaak. Die wysiging is gemaak ten spyte van die feit dat die reg tot godsdiensvryheid in Suid-Afrika se Handves van Menseregte ingesluit is. Hierdie artikel poog om vas te stel of bogenoemde aspekte van staatsonderwysbeleid inbreuk maak op die reg tot godsdiensvryheid. Dié artikel begin met ’n besinning oor menseregte binne ’n bybelse konteks. Daarna word die Weste se historiese skuif na menseregte binne ’n humanistiese raamwerk en die daaropvolgende internasionale erkenning van dié begrip van menseregte kortliks beskryf. Laastens word Suid-Afrika se huidige beleid ten opsigte van religie in die onderwys en toepaslike nasionaal erkende menseregte uitgestippel en gevolglik word beoordeel of amptelike onderwysbeleid in Suid-Afrika die reg tot godsdiensvryheid respekteer al dan nie.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.