Growing together in Faith – How can it be Understood Theoretically and be Achieved Practically?
Abstract
Die doel van hierdie artikel is om sowel praktiese leiding as teoretiese besinning te bied. Dit begin daarom met ’n aantal praktiese probleme wat ouers ondervind by die geloofsontwikkeling van hulle kinders en ook hulleself.
Vervolgens bied dit ’n kritiese evaluering van James W. Fowler se populêre wetenskaplike model vir geloofsgroei. Vanuit ’n Christelike perspektief beskou, is sy teorie egter nie aanvaarbaar nie. Daarom word drie ander, meer eksplisiet Christelike modelle om geloofsontwikkeling te beskryf (deur Olthuis, Westerhoff en Van Belle ontwikkel) ondersoek. Die slotgedeelte is ’n poging om, in die lig van ’n meer gepaste Christelike model, die praktiese probleme waarmee die artikel begin het, op te los.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.