Christian Missionary Endeavour in Education in South Africa (1737-1955)
Abstract
Die rol wat Chris ten Sendinggenootskappe in die Suid-Afrikaanse opvoedkundige historiografie gespeel het, is goed gedokumenteer. Vir bykans twee eeue het sendelinge van hierdie genootskappe 'n belangrike rol gespeel in die opvoeding van hoofsaaklik swart Suid-Afrikaners. Hulle bydrae word steeds gedebatteer. Alhoewel die kersteningsproses eers werklik van die grond af gekom het gedurende die 18de eeu, het dit eers gedurende die volgende eeu 'n toppunt bereik. Verskeie faktore is vir hierdie versnelling verantwoordelik. Ten einde die konteks te verstaan waaronder sendingonderwys gefunksioneer het, is dit noodsaaklik om die ontwikkeling van Christensendings na te vors, sowel as verskeie motiverende redes wat 'n invloed op hierdie onderwys gehad het.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.