Perceptions of Mission Education in South Africa from a Historicaleducational Perspective

Authors

  • A. Lewis, Dr. University of Stellenbosch, South Africa

Abstract

Sendingstrewe en -onderwys is ’n honderd en vyftig jaar lank ’n instelling in Suid-Afrikaanse onderwys. Alhoewel sendelinge baie ondervinding as opvoeders opgedoen het, het verskeie  groeperinge in Suid-Afrika verskillende, meestal negatiewe opvattings oor hulle gevorm. In historiese skrywes heers daar verskeie denkskole met hul eie interpretasies van sendingonderwys, gewoonlik binne ’n beperkte verwysingsraamwerk. Waarneming is ’n komplekse fenomeen en moet verstaan word om die redes vir opvoedkundige geskiedkundiges se historiese en huidige siening van  sendingonderwys te begryp. Die doel van hierdie artikel is eerstens om kortliks die rede vir waarnemingsverskille te bespreek en tweedens om hierdie kennis te gebruik om perseptuele verskille binne historiografiesopvoedkundige skrywes rakende sendingonderwys te verduidelik.

Published

2007-01-31

How to Cite

Lewis, A. (2007). Perceptions of Mission Education in South Africa from a Historicaleducational Perspective. Tydskrif Vir Christelike Wetenskap | Journal for Christian Scholarship, 43(1 - 2), 181-198. Retrieved from https://pubs.ufs.ac.za/index.php/tcw/article/view/124

Issue

Section

Artikels | Articles