Teachers’ Experiences of Parent Involvement with Diverse Family Types
Abstract
In die hedendaagse Suid-Afrikaanse samelewing ervaar die gesinseenheid toenemend druk en kom uiteenlopende gesinstipes en ouerskaps- en kindersorgreëlings voor. Uit ’n Christelike oogpunt is dit belangrik dat die gesin by die kind se formele onderwys betrokke bly en dat alle skole kinders van alle gesinsagtergronde steun. Hierdie situasie skep nuwe uitdagings vir skole om doeltreffende ouerbetrokkenheid te bewerkstellig. In hierdie artikel word verslag gedoen van die bevindings van ’n kwalitatiewe ondersoek na onderwysers se ervarings van verskillende gesinstipes en ouerskaps- en kindersorgreëlings in onafhanklike multikulturele voorskoolse sentrums in ’n stedelike gebied in Suid-Afrika. ’n Literatuurstudie oor die status van die gesin in Suid-Afrika bied agtergrond. Die bevindinge dui daarop dat gesinne dit moeilik vind om ’n gesinslewe van goeie gehalte in ’n mededingende stadsomgewing te handhaaf en dat ouerskapsreëlings dikwels veelvuldige versorgers soos grootouers, au pairs en kindersorgdienste insluit. Laastens word strategieë voorgestel vir omvangryke ouerbetrokkenheid wat voorsiening maak vir die veranderende gesin.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.