Integratiewe religieuse onderwys in Suid- Afrikaanse skole: Moontlikhede en beperkinge
Abstract
Sowel die wetenskaplike as die openbare diskoers oor Religieuse Onderwys in skole, het ongelukkig die afgelope aantal jare op die twisvraag oor konfessionele Religieuse Onderwys óf integratiewe Religieuse Onderwys verstar geraak. In so ? “?f … óf”-argument is die waarde van integratiewe Religieuse Onderwys naas konfessionele Religieuse Onderwys (en die bestaan van ? religieuse etos binne ? skool) misgekyk. So ook het die kamp wat ten gunste van konfessionele Religieuse Onderwys is (en dit is waar ten minste ? groot deel van die Christelike wetenskaplikes hulleself plaas) die waarde van integratiewe Religieuse Onderwys nie raakgesien nie. Hierdie artikel ondersoek die literatuurskat aan integratiewe Religieuse Onderwys aan skole internasionaal. Die finale doelstelling is om ? raamwerk te skep vir die verruiming van die navorsingsagenda en openbare diskoers oor Religieuse Onderwys in Suid-Afrikaanse skole, om ook die potensiaal van hierdie nuwe vak in sodanige navorsingsagenda in te sluit. Die moontlikhede van die vak word uitgespel, maar ook gewaarsku dat die afwesigheid van konfessionele Religieuse Onderwys in skole die realisering van hierdie moontlikhede beperk.
During the past few years, the scientific as well as the public discourse about Religious Education in South African schools has become fixated on the issue of confessional versus integrative religious education. The result of this “either … or” dispute has been that the value of integrative Religious Education together with confessional Religious Education has been missed, and that the camp in favour of confessional Religious Education in schools (and it is in this camp where at least a large part of Christian scholars do find themselves) have not appreciated the educative value of the subject of integrative Religious Education. This article surveys the international corpus of literature on integrative Religious Education, with the final objective of bringing it into the national education research agenda. The potential of this subject is spelled out, but it is also cautioned that the absence of confessional Religious Education in school does limit the realisation of this potential.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.