A Qualitative Exploration of Lesotho Educators’ Disciplinary Practices
Abstract
Die studie in hierdie artikel is deel van ’n internasionale navorsingsprojek oor leerderwangedrag en dissiplinêre praktyke. Die navorsingsinstrument was ’n vraelys. Die artikel lewer verslag oor die bevindinge van die tematiese inhoudanalise van ’n oopeinde vraag wat deur Lesotho opvoeders voltooi is. Die deelnemers is gevra om te beskryf hoe hulle pro-aktief poog om ’n gedissiplineerde klaskameratmosfeer te skep. Twee hooftemas, naamlik voorkomende en vergeldende dissiplinêre strategieë, is geïdentifiseer. Opvoeders wat voorkomende strategieë gebruik, beklemtoon die noodsaaklikheid van effektiewe klaskamerbestuur, positiewe opvoeder-leerderverhoudinge, die opvoeder as rolmodel, waarde-onderwys, portuurgroepleierskap, die betrokkenheid van kollegas en ouers by die dissiplinering van leerders, asook die sogenaamde “vergoedingstelsel”. Opvoeders wat strafmaatreëls inspan, gebruik fisieke en verbale tug omdat hulle glo dit is ’n effektiewe afskrikmiddel.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.