The parenthood dilemma in South Africa: A philosophical-pedagogical perspective

Authors

  • Hannes van der Walt Professor: Edu-HRight Navorsingsfokusarea, Fakulteit Opvoedkunde, Noordwes-Universiteit

Abstract

’n Reeks onlangse verslae dui daarop dat kinders in Suid-Afrika in hulle ouerhuise blootgestel skyn te wees aan ontoereikende opvoedende sorg. Dit is vir opvoedingsfilosowe ’n bron van kommer dat, te oordeel aan die gedrag van skoolgaande kinders, ouers skynbaar nie beskik oor die nodige insig in die grondbeginsels van pedagogiese betrokkenheid by hulle eie kinders se doen en late nie. In die lig hiervan het dit nodig geword om ouers te help om die mees basiese beginsels van kinderopvoeding te kan baasraak. Hierdie artikel bied ’n moontlike oplossing vir hierdie probleem, naamlik dat onderwyser-opvoeders en ouer-opvoeders gesamentlik ’n skool-gemeenskap tot stand bring waarbinne die onderwysers leiding kan neem en die ouers van leerders help om ’n meer toepaslikie begrip op te bou van wat opvoeding in werklikheid alles behels, en van hulle vereis.

 

Published

2024-09-05

How to Cite

van der Walt, J. . (2024). The parenthood dilemma in South Africa: A philosophical-pedagogical perspective. Tydskrif Vir Christelike Wetenskap | Journal for Christian Scholarship, 60(1&2), 173 - 189. Retrieved from https://pubs.ufs.ac.za/index.php/tcw/article/view/1409

Most read articles by the same author(s)