Discipline in the Classroom: a Levinasian Perspective
Abstract
Dissiplineprobleme in Suid-Afrikaanse skole kan as ’n gegewene beskou word. Die probleem self is al van verskeie kante ontleed, en daar is ook al wyd gesoek na oplossings. In hierdie artikel word die moontlikheid ondersoek om die probleem vanuit die nie-ontiese dog antropologies-eties gefundeerde ‘alteriteitsgedagte’ van Emmanuel Levinas te benader. ’n Oorsig van sy ‘alteriteitsiening’ dui daarop dat, in weerwil van die opvoeder se mees toegewyde pogings, die leerder as ‘ander’/‘'Ander’ nooit regtig verstaan kan word nie. Hoewel daar moontlike waarde sit in Levinas se siening dat die opvoeder (die ‘ek’) nie die leerder (die ‘Ander’) behoort te domineer of met geweld teen te gaan nie, maar wel met liefde, simpatie en begrip behoort te benader in aangesig-tot-aangesig ontmoetings, kan daar tog enkele kritiese vrae, onder meer vanuit Skriftuurlik-pedagogiese oogpunt, daaroor gestel word.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.