In Search of a “New Morality” for South African Education Part III

The Central Role of Values in Education: Activating the Normative Spheres of Human Experience

Authors

  • P. G. Schoeman, Prof. University of the Free State, South Africa

Abstract

Hierdie is die derde in ’n reeks artikels waarin die moontlikhede van morele heropbou deur middel van opvoeding vir Suid-Afrika ondersoek word. In hierdie opvolgstudie tot ons vorige navorsing betreffende (1) die fundamentele spanning wat bestaan op die terrein van waardes en morele opvoeding tussen fundamentalisme en relativisme, asook (2) ’n funksionele antropologiese model wat ons standpunt betreffende die relatief konstante aard van waardes en hulle positivering in praktiese lewensomstandighede kan ondersteun, word die dieper betekenis van opvoeding as norm-georiënteerde onderneming aan die orde gestel.

Published

2007-01-31

How to Cite

Schoeman, P. G. (2007). In Search of a “New Morality” for South African Education Part III: The Central Role of Values in Education: Activating the Normative Spheres of Human Experience. Tydskrif Vir Christelike Wetenskap | Journal for Christian Scholarship, 43(1 - 2), 49-67. Retrieved from https://pubs.ufs.ac.za/index.php/tcw/article/view/117

Issue

Section

Artikels | Articles