Conceptualising knowledge management in higher education
Abstract
Die reuse vooruitgang in rekenaar- en kommunikasietegnologie het ? nuwe betekenis aan die beskikbaarheid van kennis gegee. Dit het die lewens van die moderne mens onomkeerbaar verander en die kennis-eeu ingelyf. Die geïndustraliseerde wêreld van die 1900s sou nooit die impak van kennis op die funksionering van organisasies in die 21ste eeu kon voorspel nie. Organisasies, insluitend universiteite, is soms nie ten volle toegerus om die eise en die uitdagings van die kennis-eeu te bowe te kom nie. Universiteite vervul ? sleutelrol in die skepping, kodifisering en verspreiding van kennis, wat beteken dat kennisbestuur ? integrale deel van hulle strategieë behoort te wees. Die artikel stel ? raamwerk voor vir die konseptualisering van kennisbestuur binne hoëronderwys, wat as vertrekpunt kan dien vir die implementering van ? kennisbestuurstelsel.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.