Romanticism in Education: An Analytical Reflection on Learner-centredness
Abstract
Hierdie artikel bevat ? pleidooi vir die handhawing van hoë akademiese standaarde in skole. Die handhawing van hoë akademiese standaarde is belangrik vir Christene. Dit leer kinders die Bybelse werksetiek en dit kweek denkende mense wat logies en sistematies kan redeneer. Christenkinders moet leer om idees en teorieë teenoor die Bybel en die God-geskape werklikheid op te weeg. Veral in ons tyd van irrasionalisme, waar min intellektuele waarde aan Christenskap geheg word, benodig die Kerk geredde mense wat “… planne verbreek en elke skans wat opgewerp word teen die kennis van God …” (2 Kor. 10:5). Die kweek van sulke Christenmense begin nie eers op universteitsvlak nie, maar reeds op skoolvlak. Der halwe moet ons onderwysteorieë wat in skole toegepas word, evalueer. In hierdie artikel word daar besin oor leerdergesentreerdheid wat die tans dominanteonderwysteorie is.
Leerdergesentreerdheid is in ? romantiese geloof gegrond, naamlik dat alle kognitiewe vermoëns spontaan volgens ? natuurlike ontwikkelingslyn ontstaan en ontwikkel, en optimale onderwys in harmonie is met dié ontwikkelingslyn. Die oorsprong van leerdergesentreerdheid lê in Jean-Jacques Rousseau se onderwys naturelle. Rousseau se leerdergesentreerde idees word in hierdie artikel onder soek. Ander historiese figure wie se teorieë uit Rousseau se idees voortgespruit het, word ook kortliks bespreek. Daarna word leerdergesentreerde idees teenoor die werklikheid van kognitiewe vermoëns opgeweeg. Laastens word die konsekwente van leerdergesentreerdheid krities ontleed.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.