Martin Luther on Education
Abstract
Deur hierdie artikel word eerstens gepoog om ’n gesistematiseerde uiteensetting van Martin Luther (1483-1546) se idees aangaande die opvoeding te bied aan die hand van ’n literaruurstudie van hoofsaaklik primêre bronne. Tweedens bring dit ook sy sieninge in verband met die hedendaagse verskynsel van multi-religieuse onderrig aan Suid-Afrikaanse skole. Luther se religieuse-opvoedkundige, sekulêre opvoedkundige en nasionaal-opvoedkundige doelstelings, asook sy sieninge aangaande die kurrikulum, opvoedingsdissipline en onderrigmetode, word bespreek. Daar is bevind dat Luther se sieninge aangaande die bogenoemde aspekte rakende die opvoeding relevansie toon met sy religieuse opvoedingsdoel naamlik die daarstelling van ’n liggaam van ware Christelike gelowiges. Wat die relevansie van Luther se opvoedingsdenke en multi-religieuse onderrig betref, word die belangrikheid waarmee Luther die ouers se rol in die Christelike vorming van hul kinders speel uitgelig. Enkele opmerkinge oor die hedendaagse relevansie van sy sieninge aangaande opvoedingsdissipline word ook gemaak.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.