The Impact of Emerging Global Missional Paradigms on the Perspective of the Relationship between Mission and Conversion
Abstract
Die verband tussen, en inhoud van sending en bekering word grootliks deur konteks, teologiese tradisies en heersende paradigmas bepaal. Hieruit ontstaan vrae soos: Hoe sou ons begrip van die missio Dei ons beskouing van sending en bekering beïnvloed? Of, behoort die ontstaan van sogenaamde missionele geloofsgemeenskappe enige betekenisvolle invloed op ons siening te hê? Of, tot watter mate het die postmoderne of post-christeliken konteks ’n bepalende uitwerking? Of, hoe groot is die effek van ons persoonlike sendingbeskouing? Hierdie artikel spreek hierdie kwessies aan deur:
• ’n Holistiese sending- en bekeringsbeskouing as vertrekpunt te bevestig.
• Te besin oor hoe ontwikkelende internasionale missionêre paradigmas die beskouing van en die verband tussen sending en bekering raak en te oordeel tot watter mate internasionale gesprek en besinning rondom die gedagte van die missionele (gestuurde) gemeente, die potensiaal het om daartoe by te dra dat die hele kerk die hele evangelie na die hele wêreld neem.
• Die artikel kulmineer in enkele kort gevallestudies van geloofsgemeenskappe met ’n transformerende invloed op die breër gemeenskap.
Published
How to Cite
Issue
Section
In Terms of the provisions in the Copyright Act, 98 of 1987, as amended, the copyright of author(s) in regard to articles submitted to and published in the Journal for Christian Scholarship is protected. The Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) posesses the vested rights (copyright) in regard to published issues of the journal.
Die outeursreg (kopiereg) van outers ten opsigte van voorgelegde artikels aan en gepubliseerde artikels in die Tydskrif vir Christelike Wetenskap word beskerm, ingevolge die bepalings van die Wet op Outeursreg, 98 van 1987, soos gewysig. Die Vereniging vir Christelike Hoër Onderwys (VCHO) beskik oor die gevestigde regte (outeursreg) ten opsigte van gepubliseerde uitgawes van die tydskrif.